Головна » 2012 » Лютий » 21 » Реклама чи шизофренія? З табачниками-калесніченками навколо площі Ринок.
11:41
Реклама чи шизофренія? З табачниками-калесніченками навколо площі Ринок.
123456
  Сьогодні відзначаємо День рідної мови. Не будемо рвати на собі сорочки, хто більше, а хто менше плекає  слово колискове. Залишимо це місцевим аматорам від політики та ратушним сесійним депутатам-засідателям.

 Знімімо полуду з очей і погляньмо на рекламні вітрини в центрі малої галицької столиці,  як іноді полюбовно називаємо наш Самбір, з олівцем у руці. І ось, що ми занотували (подаємо мовою оригіналів):

SABO PRESENT, DELFIN,  PIZZERIA,  ONCINE,   FOR MENN, WISKAS, VIVA,   UNIQA,   IMMERGAS,  Buderus тощо.

Реклама  кирилицею:

 Планета Секонд-хенд, Оскар, Мажор, ПЕППІ, АРСЕН, Артур, Ольвія, ТЕХНО АРТ, ВУХО.КОМ, МОБІ, СОФІР-2, Софір-1, МТС, Скарлет і т.д.і т.п. 

 Якщо б гоцул з полонини зійшов на самбірський майдан і побачив би це "інтернаціональне" словоблудство, то , напевно, знову дременув би у гори.  

Якими "перлами" зваблюють вітрини на інших вулицях, не пером описати, ні словом передати. Щоб визначити їх зміст до числа тлумачів вартувало б залучити психіатрів. Хіба не так?

 В такому іншомовному «товаристві» ,  як сироти у рідній хаті ,милують око  назви вітрин:

Півник, Попелюшка, Ольга, Крамниця ювеліра, Забава, Перлина, Газда ...На жаль, майже, вичерпний  перелік.

P.S. Завдяки  «акордній» праці ратушних ідеологів,  калесніченки-табачники, відпочивають.

 

Переглядів: 829 | Додав: Oksana | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: