11:41 Реклама чи шизофренія? З табачниками-калесніченками навколо площі Ринок. | |
123456 Сьогодні відзначаємо День рідної мови. Не будемо рвати на собі сорочки, хто більше, а хто менше плекає слово колискове. Залишимо це місцевим аматорам від політики та ратушним сесійним депутатам-засідателям. Знімімо полуду з
очей і погляньмо на рекламні вітрини в центрі малої галицької столиці, як іноді полюбовно називаємо наш Самбір, з
олівцем у руці. І ось, що ми занотували (подаємо мовою оригіналів): SABO PRESENT, DELFIN, PIZZERIA, ONCINE, FOR MENN, WISKAS, VIVA, UNIQA, IMMERGAS, Buderus тощо. Реклама кирилицею: Планета Секонд-хенд, Оскар, Мажор, ПЕППІ, АРСЕН, Артур, Ольвія, ТЕХНО АРТ, ВУХО.КОМ, МОБІ, СОФІР-2, Софір-1, МТС, Скарлет і т.д.і т.п. Якщо б гоцул з полонини зійшов на самбірський майдан і побачив би це "інтернаціональне" словоблудство, то , напевно, знову дременув би у гори. Якими "перлами" зваблюють вітрини на інших вулицях, не пером описати, ні словом передати. Щоб визначити їх зміст до числа тлумачів вартувало б залучити психіатрів. Хіба не так? В такому іншомовному
«товаристві» , як сироти у рідній хаті
,милують око назви вітрин: Півник, Попелюшка, Ольга, Крамниця ювеліра, Забава, Перлина, Газда ...На жаль,
майже, вичерпний перелік. P.S.
Завдяки «акордній» праці ратушних ідеологів, калесніченки-табачники, відпочивають.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |