21:55 «Фармацевт- професія майбутнього» . Хто кого і за що рекламує? | |
123456 Ринкові відносини торкнулись і газетної справи. Аби заробити якусь копійчину журналісти так само надають платні послуги. І в цьому не має нічого дивногоі нового. Звикли ми, наприклад, до оголошень :поздоровлень з нагоди народження чи інших урочистостей, купи-продай, запрошення на навчання,некрологів тощо. Їх замовники платять в касу гроші і « у світ» з’являється відповідне повідомлення тощо. Є виключення , правда,для
чиновницької челяді, коли вітають один одного за рахунок платників податку, до
якого долучається і редакційний колектив. Але це вже питання моралі і честі двох сторін. Чи додає це авторитету? В даному випадку ми про інше.Газета «Новини Самбора» за 20 квітня ц.р., здається, нічим не відрізнялась від попередніх номерів. На першій сторінці інформація, що технікум економіки і інформатики запрошує на День відкритих дверей. На другій- велика за обсягом стаття з медичного коледжу «Фармацевт-професія майбутнього». Якщо в першому випадку публікацію визнали ,яка носить рекламний характер, тобто платну, то в другому- подали як пізнавальну,за яку в інші часи ще й гонорар нараховували. Чому такий ,я би сказала, панібратський підхід? На це звернула увагу не випадково. Не з чуток-пліток знаємо, що для того, аби потрапити на державну форму навчання у самбірські окремі заклади потрібно добре «дихнути до кишені». Розповідають, що ця сума ,нібито, сягає за кілька тисяч «зелених». А тут газета робить таку рекламну послугу коледжу за даремно, точніше за кошти платників податку. Відомо, що фінансова бюджетна підтримка друкованого видання обходиться місцевій казні близько чотириста тисяч гривень у рік. То чому так розкошуємо народними коштами? Ще така деталь. Сусідка бідкається, що ніяк не може влаштувати своє чадо на роботу в аптеку після здобуття відповідного фаху, бо скрізь вимагають… Говорять, що попит
диктує пропозицію. Але все повинно бути по справедливості, аби не виникало запитань:хто кого і за що рекламує.
| |
|
Всього коментарів: 1 | |
| |